Avisos de disponibilitat
Article 11 de la resolució, de 20 de maig de 2010, per la qual es fa públic el reglament l'establiment de la seu electrònica de la universitat (Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya Núm. 5687 - 6.8.2010):
Disponibilitat de la seu electrònica.
1.La seu electrònica de la Universitat ha d'estar disponible tots els dies de l'any i durant les vint-i-quatre hores del dia.
2. Quan, per raons tècniques, es prevegi que la seu electrònica no pot estar operativa s'ha d'anunciar a les persones usuàries amb el màxim d'antelació possible i indicant els mitjans alternatius de consulta i accés disponibles.
En cas que aquesta seu electrònica seuelectronica.uab.cat no estigui operativa per motius tècnics:
-
Podeu fer el vostre tràmit mitjançant els registres presencials de la universitat.
-
Demaneu informació sobre les incidències tècniques al CAS Centre d'assistència i suport del Servei d'Informàtica.
Tel.: 93 581 2100. Correu electrònic: cas@uab.cat -
Contacteu amb nosaltres mitjançant el correu electrònic: seu.electronica@uab.cat
Serveis restablerts
Consulteu en aquest apartat els dies i hores en què algun servei de la Seu electrònica ha estat inoperatiu:
Aturada general de serveis per avaria elèctrica
Del 5-04-2023 al 6-04-2023, degut a una avaria elèctrica al Servei d'Informàtica, van deixar d'estar disponibles tots els serveis corporatius vinculats a aquesta seu electrònica. Durant aquest període va estar disponible una pàgina amb el enllaços als serveis alternatius.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 6-04-2023 a les 12:00 h
Indisponiblitat de la seu electrònica
Aquesta seu i els servis corporatius vinculats , no van estar disponibles de les 4:30 del 4-04-2023 a les 22:58 del 4-04-2023. Aquesta aturada va estar programada, coincidint amb Setmana Santa, per a la revisió obligatòria anual de les instal·lacions elèctriques de l'Edifici D (Servei d'Informàtica).
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 4-04-2023 a les 22:58 h
Indisponiblitat de la Seu Electrònica
Aquesta seu i alguns dels seus serveis associats no van estar operatius entre els dies 27 i 30 de desembre per tasques de manteniment. Durant aquest període es va activar un espai web amb informació alternativa.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 30-12-2022 a les 23:00 h
14-11-2022 Indisponiblitat de la seu electrònica
Per una actuació planificada a l'entorn de base de dades, aquesta seu electrònica no va estar operativa entre les 7:30 h i les 11:30 h del 14/11/2022. Durant aquesta actuació es va activar la web informativa de recursos alternatius.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 14-11-2022 a les 11:30 h
03-11-2022 Indisponiblitat del formulari de sol·licitud de convenis
Per tasques de manteniment i millora, el formulari de sol·licitud de convenis no va estar operatiu entre les 08:00 h i les 09:00 h del 03/11/2022.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 03-11-2022 a les 09:00 h
03-10-2022 Indisponiblitat del formulari de sol·licitud de convenis
Per tasques de manteniment i millora, el formulari de sol·licitud de convenis no van estar operatiu entre les 13:00 h del 30-09-2022 i les 10:00 h del 03-10-2022.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 03-10-2022 a les 10:00 h
La seu electrònica de la UAB no va funcionar entre els dies 11-10-2021 i 12-01-2022 per un atac informàtic. Es va publicar una seu provisional amb els serveis actius.
La seu electrònica de la UAB no va funcionar entre els dies 11-10-2021 i 12-01-2022 per un atac informàtic. Es va publicar una seu provisional amb els serveis actius.
30/06/2021: Indisponiblitat del tramitador i el cercador de convenis
Per tasques de manteniment, el tramitador de convenis i el cercador del portal de transparència no van estar operatius entre les 14:15 h i les 14:45 h del dimecres, 30 de juny de 2021.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 30/06/2021 a les 14:45 h
3/06/2021: Indisponiblitat del registre electrònic
Per una aturada tècnica del registre electrònic, per tasques de millora, el servei no va estar disponible des de dimecres 2 de juny a les 20:00 h, fins al dijous 3 de juny a les 8:00 h.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 3/6/2021 a les 8:00 h
1/06/2021: Indisponiblitat de la seu electrònica
Dimarts 1/6/2021 de 8:00 a 8:30 h, per una intervenció programada de manteniment, aquesta seu electrònica no va estar disponible.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 1/6/2021 a les 8:30 h,
17/05/2021: Indisponibilitat del servei de notificació electrònica
A causa d'una intervenció programada del servei e-Notum de l'AOC, que empra aquesta seu, el servei de notificació electrònica no va estar disponible entre les 15:30 h del 14/05/2021 a les 9:00 h del 16/05/2021. Per no perjudicar als receptors de notificacions, s'amplià la vida útil d'aquestes sumant 3 dies al còmput de terminis.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 16/05/2021 a les 09:00 h
30/03/2021: Indisponiblitat de la seu electrònica i els serveis corporatius que inclou
Degut a la revisió obligatòria anual de les instal·lacions elèctriques de l'edifici D, que implicarà un tall de subministrament elèctric amb una aturada dels serveis informàtics, no va estar operativa aquesta seu i els serveis corporatius que utilitza de les 4:30 h del dimarts, 30 de març fins les 8:00 h del dimecres, 31 de març de 2021.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 30/03/2021 a les 21:30 h
23/02/2021: Indisponibilitat del tramitador de convenis
Per un canvi del Gestor Documental, el tramitador de convenis de la UAB va estar fora de servei entre el divendres 19 de febrer a les 15:00 h i fins el dimarts 23 de febrer a les 9:00 h. Aquesta aturada afectà el Tramitador i el cercador del Portal de la Transparència.
Els serveis s'han restablert el 23/02/2021 a les 9:00 h
18/11/2020: Intervenció programada al servei de Factures Electròniques (eFACT)
A causa d'una intervenció programada i externa al Consorci AOC, el servei eFACT, que empra aquesta seu, va quedar interromput el dia 18 de novembre entre les 15:00 i les 16:00 hores.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 18/11/2020 a les 16:00 h
13/11/2020: Intervenció programada als serveis informàtics de la UAB (aplicacions corporatives)
De les 18:00 del divendres, 13 de novembre fins les 08:00 del dilluns, 16 de novembre. durant aquest període es van veure afectades les aplicacions corporatives que empra aquesta seu.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 15/11/2020 a les 17:30 h
13/11/2020_ Intervenció programada al servei de Factures Electròniques (eFACT)
A causa d'una intervenció programada i externa al Consorci AOC, el servei eFACT, que empra aquesta seu, va quedar interromput el dia 14 de Novembre entre les 9:00 i les 12:00 hores.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 14/11/2020 a les 12:00 h
9/09/2020: Per una intervenció programada al servei de factures electròniques (eFACT) de l'AOC, que empra aquesta seu, el dia 9 de setembre entre les 13:00 i les 13:30 h el servei no va estar disponible.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 9/09/2020 a les 13:30 h
10/07/2020: Per tasques de millora i migració de l'entorn les bases de de producció de la UAB, entre les 15:00 h del dia 10/07/2020 i les 13:20 h del dia 11/07/2020, no va estar disponible aquesta seu electrònica i alguns dels seus serveis (registre, tramitador de convenis, portal de transparència i informació publica).
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert l'11/07/2020 a les 13:20 h
19/06/2020: Per motiu d'una intervenció programada a les bases de dades de producció de la UAB, entre les 15:00 h del dia 19/06/2020 i les 16:00 h del dia 20/06/2020, el servei de verificació de documents d'aquesta seu no va estar disponible.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 20/06/2020 a les 16:00 h
19/05/2020: Incidència general amb el proveïdor del Centre de Procés de Dades (CPD) del Consorci AOC que afectà els serveis eTauler, eNotum, eFACT i Perfil del Contractant, que empra aquesta seu.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 19/05/2020 a les 18:00 h
6/05/2020: Intervenció programada que afectà al servei eFACT, que empra aquesta seu, el dia 13 de maig entre les 15:00 i les 16:00 h
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 6/05/2020 a les 16:00 h
25/03/2020: Intervenció programada als frontals públics del Consorci AOC pel dia 25 de març entre les 15:30 i les 15:45 h que afectà els serveis eTauler i eNotum que empra aquesta seu.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 25/03/2020 a les 15:45 h
25/03/2020: Intervenció programada que afectà al servei eFACT, que empra aquesta seu, el dia 25 de Març entre les 15:00 i les 15:30 h
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 25/03/2020 a les 15:30 h
Aturada dels serveis de la Seu Electrònica
Entre les 8:00 del divendres 1 i les 8:00 del dilluns 4 de novembre, per tasques de millora de la infraestructura informàtica de la UAB, aquesta seu i els serveis corporatius enllaçats no van estar disponibles.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 2/11/2019 a les 10:30 h (abans de la previsió inicial)
Indisponiblitat del servei de notificació electrònica: 21 i 28 juliol.
Per tasques de manteniment de la plataforma e-NOTUM de l'AOC, que utilitza aquesta seu, el servei va romandre aturat entre la 01:00 h i les 13:00 h del diumenge 21 de juliol i entre la 01:00 h i les 13:00 h del diumenge 28 de juliol.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert els dies 21/7/2019 i 28/7/2019
Indisponiblitat del serveis de l'AOC els dies 6 i 13 de juliol.
Per una intervenció programada dels serveis de l'AOC que empra aquesta seu, els dies 6/7/2019, de 10:00 a 16:00, i el 13/7/2019, de 10:00 a 16:00, no van estar disponibles:
e-Tauler (Tauler d'anuncis)
e-Notum (Notificació electrònica)
e-Fact (Facturació electrònica)
PSCP (Perfil del contractant)
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 6/7/2019 i el 13/7/2019
Indisponiblitat del servei Factures Electròniques d'aquesta seu electrònica.
Entre les 15:00 i les 15:30 del dimecres 05/06/2019 es va realitzar una intervenció tècnica que va afectar el servei de l'AOC, que empra aquesta seu electrònica: eFACT (Factures Electròniques). Durant el temps de la intervenció aquest servei no va estar disponible.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 5/06/2019
Indisponiblitat del servei Tauler d'Anuncis d'aquesta seu electrònica.
Entre les 08:00 del dissabte 18/05/2019 i les 22:00 del diumenge 19/05/2019 es va realitzar una intervenció tècnica que va afectar el servei de l'AOC, que empra aquesta seu electrònica: eTauler (Tauler d'Anuncis Electrònic). Durant el temps de la intervenció aquest servei no va estar disponible.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 19/06/2019
Indisponiblitat dels serveis de Notificació i Tauler d'Anuncis d'aquesta seu electrònica.
El dimecres 8 de maig de 2019, entre les 14 i les 16 hores, es va fer una intervenció tècnica que afectà als serveis de l'AOC, que empra aquesta seu electrònica: eNotum (Notificació Electrònica) i eTauler (Tauler d'Anuncis Electrònic). Durant el temps de la intervenció aquests serveis no van estar disponibles.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 8/05/2019
Incidència detectada a la plataforma EACAT i l'accés a serveis de l'AOC (6-5-2019 - 12 h).
Detectada una incidència que provocà problemes de rendiment i d'accés a la plataforma EACAT. Aquesta incidència afectà a serveis que empra aquesta seu electrònica: eNotum, eTauler i Perfil del Contractant.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 6-5-2018 a les 16:04
Indisponiblitat dels tràmits i serveis d'aquesta seu electrònica.
Per la revisió obligatòria anual de les instal·lacions elèctriques de l'Edifici D, que va implicar un tall de subministrament elèctric amb una aturada dels Serveis Informàtics. Aquesta intervenció va afectar totes les aplicacions corporatives, incloses les que incorpora aquesta seu electrònica, des de les 4:30 h del 16-4-2019 fins les 8:00 h del 17-4-2019.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 17/04/2019
Aturada tècnica del Tauler d'Anuncis (eTauler).
A causa de tasques de tipus tècnic, el servei eTauler de l'AOC, que empra aquesta seu electrònica, no va estar disponible entre les 08:00 del dia 23/03/2019 i les 22:00 del dia 24/03/2019.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 24/03/2019
Aturada dels serveis AOC que empra aquesta seu: eTauler, eNotum, eFact i eContractació.
A causa d'una intervenció programada de manteniment, els serveis AOC, que empra aquesta seu electrònica: eTauler (Tauler d'anuncis), eNotum (Notificació electrònica), eFact (Facturació electrònica) i eContractació (Perfil del contractant), no van estar disponibles entre les 21:00 del dia 18/03/2019 i les 07:00 del dia 19/03/2019.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 19/03/2019
Aturada tècnica del Tauler d'Anuncis Electrònic (eTauler).
A causa de tasques de tipus tècnic, el servei eTauler de l'AOC, que empra aquesta seu electrònica, no va estar disponible entre les 09:00 del dia 02/02/2019 i les 22:00 del dia 03/02/2019.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 3/02/2019
Aturada tècnica del Perfil del Contractant (eContractació).
A causa d'una intervenció programada a la Plataforma de Serveis de Contractació Pública, el servei e-Contractació de l'AOC, que empra aquesta seu electrònica, no va estar disponible entre les 08:00 i les 09:00 del dia 02/02/2019.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 2/02/2019
Aquesta Seu Electrònica no va estar operativa durant els dies 17, 18 i 19 fins les 12 h del dia 20 de novembre de 2018, a causa d'una avaria greu dels sistemes informàtics corporatius de la UAB.
Durant aquest període es va informar dels sistemes alternatius d'informació i per a realitzar tràmits.
SERVEIS RESTABLERTS: 20-11-2018 a les 12 h
Intervenció programada dels serveis AOC 12/09/2018.
El dimecres, 12 de setembre, a partir de les 22 h, es va realitzar una intervenció en els serveis de l'AOC amb una durada de 4 hores. Durant aquesta franja no van estar disponibles: e-Tauler (Tauler d'anuncis), e-Notum (Notificació electrònica), e-Fact (Facturació electrònica) i e-Contractació (Perfil del contractant).
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 13/09/2018 al final de la intervenció programada
Intervenció programada per tasques de manteniment AOC.
A causa d'una intervenció programada el dimecres 29/08/2018 a les 15.30 hores, diversos serveis i plataformes de l'AOC, que utilitza aquesta seu, es van veure afectats. Serveis afectats: e-Tauler (Tauler d'anuncis) i e-Notum (Notificació electrònica).
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 29/08/2018 al final de la intervenció programada (30 minuts)
Notificació electrònica.
Entre les 12 i les 15 hores del dia 03/07/2018 es va fer una actuació als sistemes informàtics (canvi de segell electrònic), que podria haver provocat un mal funcionament del servei de notificació electrònica: eNOTUM.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 03/07/2018
Indisponibilitat d'emissió certificats idCAT al Registre General de la UAB.
El 9-05-2018 no es van poder emetre certificats IdCAT al Registre General de la UAB degut a una aturada del servei per a una intervenció de l'AOC.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 10/05/2018
Indisponibilitat e-NOTUM (Notificació electrònica) 4/04/2018 de 22:00 a 24:00 h.
Per realitzar tasques de manteniment i de millora es va realitzar una intervenció amb aturada total del servei de l'e-Notum de l'AOC que empra aquesta seu, el dimecres 4 d'abril de 2018.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 4/04/2018 a les 23:12 h
Indisponibilitat dels tràmits d'aquesta seu electrònica (tràmits i gestions).
Per tasques de manteniment entre les 13:00 h i les 16:00 h de l'1 de febrer de 2018, no es va poder accedir als diferents tràmits generals, d'estudiants i del personal que disposa aquesta seu en l'apartat tràmits i gestions.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 1/02/2018 a les 15:45 h
Indisponibilitat del servei de Factures Electròniques (eFACT de l'AOC). Per tasques de manteniment de la plataforma de factura electrònica eFACT que utilitza aquesta seu, entre les 15.00 hores i les 17.00 hores dels dies 15-11-2017, 29-11-2017, 13-12-2017 i 27-12-2017, es va realitzar una aturada tècnica programada que va afectar el funcionament del servei.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert al final de cada actuació programada.
Indisponibilitat del servei de Notificació Electrònica (eNOTUM de l'AOC). Per tasques de manteniment el servei eNOTUM, que utilitza aquesta seu, no va estar operatiu des del 29/11/2017 a les 17:00.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 20/11/2017 a les 17:30
El servei de Facturació Electrònica de l'AOC (e-FACT) que utilitza aquesta seu no va estar disponible el dia 11/09/2017 de 15:00 a 17:00 hores, per una intervenció programada de tasques de manteniment.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 11/09/2017 a les 17:00
Per tasques de manteniment tècnic dels serveis AOC que empra aquesta seu:
- Tauler d'anuncis electrònic (e-TAULER)
- Notificació electrònica (e-NOTUM)
- Factures electròniquies (e-FACT)
- Perfil de contractant (e-Contractació)
No van estar disponibles en el següents intervals:
- Entre les 00:00 del dia 19/08/2017 i les 23:59 del dia 20/08/2017
- Entre les 18:00 del dia 25/08/2017 i les 07:00 del dia 28/08/2017
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert els dies 20 i 28 d'agost de 2017
El dia 22 de febrer de 2017, de les 20:00 a les 22:00, hi va haver una intervenció programada per resoldre incidències d'accés al servei e-Contractació de l'AOC (Perfil del contractant) que utilitza aquesta seu. Durant aquest periode no es va poder accedir al servei.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 22/02/2017 a les 22:00
El dia 8 de febrer de 2017, de les 22:00 a les 24:00, hi va haver una intervenció per tasques de manteniment, que implicà un tall als serveis d'interoperabilitat i totes les aplicacions del Consorci AOC durant el temps de la intervenció. Aquesta seu utilitza els següents serveis AOC:
e-Tauler (Tauler d'anuncis)
e-Notum (Notificació electrònica)
e-Fact (Factura electrònica)
e-Contractació (Perfil del contractant)
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 8/02/2017
Seu electrònica no disponible.
De les 8,00 h a les 9,00 h del 8/11/2016 no va estar operativa aquesta seu electrònica i l'accés als seus serveis per tasques de millora de la connectivitat a la infraestructura de xarxa.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 8/11/2016
Perfil del contractant no disponible.
De les 11,00 h a les 17,00 h del 1/11/2016 no estarà operatiu el servei e-Contractació de l'AOC per actuacions tècniques.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 1/11/2016
e-Notum no disponible.
De les 18:30 h a les 22:00 h a les 00:00 h del 23/09/2016 hi va haver una aturada dels serveis del Consorci AOC, que incorpora aquesta seu, per intervenció programada de tasques de manteniment.
Serveis afectats: e-Notum.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 23/09/2016
e.FACT no disponible.
De les 14:30 h del 16/09/2016 a les 12:00 h del 17/09/2016 hi va haver una aturada dels serveis de registre del Consorci AOC, que incorpora aquesta seu, per intervenció programada de tasques de manteniment.
A causa de tasques de manteniment del servei de registre planificades pel divendres 16/09/2016, es va fer una aturada tècnica que afectà el funcionament del servei e.FACT.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 17/09/2016
e-Notum no disponible.
De les 18:00 h a les 22:00 h del 16/09/2016 hi va haver una aturada dels serveis del Consorci AOC, que incorpora aquesta seu, per intervenció programada de tasques de manteniment.
A causa de tasques de manteniment planificades no van estar disponibles, durant l'horari especificat, els següents serveis del Consorci AOC que incorpora questa seu electrònica: e-NOTUM.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 16/09/2016.
De les 00:05 h a les 06:00 h del 07/07/2016 hi va haver una aturada dels serveis del Consorci AOC, que incorpora aquesta seu, per intervenció programada de tasques de manteniment.
A causa de tasques de manteniment planificades no van estar disponibles, durant l'horari especificat, els següents serveis del Consorci AOC que incorpora questa seu electrònica:
e-NOTUM
e-TAULER
e-FACT
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 7 a les 6 h.
De les 8,00 h del dissabte, 18 de juny a les 12,00 h del diumenge, 19 de juny no van estar operatius els serveis d'aquesta seu per una intervenció programada de millora de la infraestructura.
Aquestes tasques van afectar a la Seu Electrònica i a d'altres serveis vinculats com el Campus Virtual, Intranet, SUMMA, Serveis Personals i SIGM@.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 19 a les 12,00 h.
De les 20,00 h a les 22,00 del dissabte, 18 de juny no estarà operatiu el servei Perfil del Contractant d'aquesta seu.
Es va realitzar una intervenció a la Plataforma de Serveis de Contractació Pública (e-Contractació) de l'AOC, per una actuació d'ampliació de memòria.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 18 a les 22,00 h.
De les 21 h del 10/06/2016 a les 6 h de l'11/06/2016 hi va haver una aturada dels serveis del Consorci AOC, que incorpora aquesta seu, per intervenció programada de tasques de manteniment.
A causa de tasques de manteniment planificades no van estar disponibles, durant l'horari especificat, els següents serveis del Consorci AOC que incorpora questa seu electrònica:
e-NOTUM
e-TAULER
e-FACT
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 11 a les 6 h.
De les 8,00 h a les 12,00 h del 27/04/2016 no van estar operatius els serveis d'aquesta seu per una intervenció programada de manteniment.
Es van realitzar tasques de manteniment informàtic que van afectar a la Seu Electrònica, Portal corporatiu, Intranet i al Servei d'Autenticació Centralitzada, així com d'altres serveis informàtics de la UAB.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 27 a les 12,00 h.
De les 4,30 h del 22/03/2016 a les 08,00 h del 23/03/2016 no estaran operatius els serveis d'aquesta seu per una intervenció programada de manteniment (aturada elèctrica de l'edifici del Servei d'Informàtica)
Com cada any, i donat el requeriment de revisió obligatòria de les instal·lacions elèctriques que marca la normativa vigent, el dimarts de Setmana Santa, dia 22 de març de 2016, està programada la revisió elèctrica anual de l'edifici D (Servei d'Informàtica). El caràcter primari d'aquesta revisió implica una aturada general del Servei d'Informàtica de la UAB.SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 23 a les 08,00 h.
De les 15,00 h del 11/03/2016 a les 17,30 h del 11/03/2016 no va estar operatiu el registre electrònic dels tràmits amb certificat digital d'aquesta seu, per una intervenció programada de manteniment (migració del motor BBDD).
Aquesta intervenció va afectar el funcionament dels següents tràmits:
- Consultes, suggeriments i/o queixes
- Consulta de les sol·licituds presentades al registre electrònic
- Trams de docència estatals i bàsics
- Trams de docència autonòmica
- Reintegrament de preus públics
- Sol·licitud d'accés a informació pública
- Sol·licitud genèrica
- Lliurament de documents a un procediment ja iniciat al registre electrònic
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 11 a les 17,30 h.
De les 14,00 h del 12/11/2015 a les 20,00 h del 13/11/2015 no va estar operatiu el registre electrònic dels tràmits amb certificat digital d'aquesta seu, per una intervenció programada de manteniment.
Aquesta intervenció va afectar el funcionament dels següents tràmits:
- Consultes, suggeriments i/o queixes
- Consulta de les sol·licituds presentades al registre electrònic
- Trams de docència estatals i bàsics
- Trams de docència autonòmica
- Reintegrament de preus públics
- Sol·licitud d'accés a informació pública
- Sol·licitud genèrica
- Lliurament de documents a un procediment ja iniciat al registre electrònic
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 13 a les 20,00 h.
Intervenció programada per manteniment dels serveis AOC que incorpora aquesta seu: e-NOTUM i e-Tauler.
Entre les 22,00 h del 03/11/2015 i les 02,00 h del 04/11/2015 no van estar operatius els serveis de notificació electrònica i el tauler d'anuncis electrónic que incorpora la Seu Electrònica de la UAB.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 4 a les 02,00 h.
Per l'aturada d'aplicacions de gestió i serveis, programada pels serveis informatis, per renovació i ampliació de la infraestructura d'emmagatzemament de dades i de còpies de seguretat, aquesta seu electrònica no va estar operativa entre les 15,00 h del divendres, 26 de juny i les 23,00 h del diumenge, 28 de juny de 2015.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 28 a les 19,00 h.
Per tasques de manteniment, el verificador de documents d'aquesta seu electrònica no va estar operatiu entre les 8,00 h i les 9,30 h del dimecres, 13 de maig de 2015.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 13 de maig a les 9,30 h
Seu electrònica no operativa entre les 4,30 h del 31-02-2015 a les 8,00 h de l'1-04-2015 per aturada elèctrica al Servei d'Informàtica.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 1 d'Abril a la 1,20 h
Disponibilitat serveis AOC d'aquesta seu
La seu electrònica de la UAB utilitza diversos serveis de l'AOC:
- e-TAULER (Tauler d'anuncis)
- e-NOTUM (Notificació electrònica)
- e-FACT (Facturació electrònica)
- ERES (Registre electrònic)
- PSCP (Perfil del contractant)
Es poden consultar les alertes de disponibilitat i avisos de cadascun d'aquests serveis a: Estat dels serveis AOC