Registre presencial de l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registre
Al registre presencial de la Universitat Autònoma de Barcelona es poden presentar documents en suport paper i anotar els escrits de sortida de la Universitat.
Per al servei d'Expedició de certificats digitals IdCAT és imprescindible que sol·liciteu Cita prèvia.
Per a la Presentació d'escrits, sol·licituds i documents, i per a la Compulsa de documents, podeu venir a l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registre del Rectorat de 9h a 14h, o bé sol·licitar Cita prèvia.
(*) Recordeu que és obligatori dur mascareta de protecció per accedir a l'edifici.
També podeu realitzar els tràmits presencials a la resta d'oficines de registre de la universitat, amb cita prèvia, i segons els horaris d'atenció actuals.
Recordeu que és obligatori dur mascareta de protecció per accedir als edificis.
A continuació teniu informació sobre el Registre General: la resolució de la creació, el reglament, així com els horaris al punt de registre central del Rectorat i als punts de registre descentralitzats al centres (facultats, escoles i unitats docents).
- Resolució per la qual es fa públic el reglament del Registre General
- Reglament del Registre General
- Horaris del Registre General