Navegació de:Dades i avisos
Avisos de disponibilitat de serveis
En aquests moments, no hi ha cap incidència o tasca de manteniment prevista que pugui afectar a aquesta seu o als serveis relacionats.
Indisponibilitat del registre electrònic
Inici: 18 d'octubre 2024 - 15:00
Final: 20 d'octubre de 2024 - 23:59
A causa d'una intervenció tècnica del servei ERES, aquest no va estar disponible entre les 15:00 hores de divendres 18 d'octubre i les 23:59 hores de diumenge 20 d'octubre.
Podeu presentar els vostres escrits al registre de forma telemàtica a:
- Seu electrònica de la Generalitat de Catalunya: https://web.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/Peticio-generica
- Seu electrònica de l'Administració General de l'estat: https://reg.redsara.es/nuevo-registro.
Indisponibilitat dels serveis AOC d'aquesta Seu
Inici: 05 d'abril 2024 - 17:00
Final: 08 d'abril 2024 - 07:00
¿¿Intervenció programada dels serveis AOC per tasques de manteniment tècnic, del 5 al 8 d'abril de 2024 que implica tall de servei parcial o total:
- eNotum (Notificiació electrònica)
- eTauler (Tauler d'anuncis electrònic)
- eFACT (Factures electròniques)
- PSCP (Perfil del contractant)
- ERES (Registre electrònic)
Disculpeu les molèsties que aquesta actuació us pugui ocasionar.
Més informació: Estat dels serveis AOC
Indisponibilitat de la Seu Electrònica
Inici: 26 març 2024 04:30
Final: 27 març 2024 08:00
¿¿
Coincidint amb la Setmana Santa, s'ha programat la revisió obligatòria anual de les instal·lacions elèctriques de l'Edifici D. Això implicarà un tall de subministrament elèctric amb una aturada dels Serveis Informàtics que afectarà a tots els serveis corporatius.
Aquesta intervenció abastarà, com a màxim, des de les 4:30 de la matinada del dimarts 26 de març, fins a les 8 del matí del dimecres 27 de març de 2024.
Disculpeu les molèsties que aquesta actuació us pugui ocasionar.
Més informació: Avisos DTIC
Incidència en el Registre Electrònic
Inici: 21 març 2024 19:05
Final: 22 març 2024 09:38
¿¿
Detectada una incidència amb la connexió amb els serveis Web de l'AOC amb afectació a Registre Electrònic que empra aquesta Seu.
Els formularis de registre telemàtic no estan disponibles per aquesta incidència de l'AOC, el proveïdor està treballant per solucionar-ho.
Disculpeu les molèsties.
Més informació: Avisos DTIC
Indisponibilitat de serveis de la Seu Electrònica
Inici: 01 de febrer 2024 - 08:00
Final: 01 de febrer 2024 - 10:00
¿¿El dijous dia 1 de febrer a partir de les 08:00 està prevista una aturada dels següents serveis de la Seu Electrònica per realitzar tasques de manteniment. Està previst que es restableixi el servei a partir de les 10:00:
- Tramitador
- Portafirmes (redacció)
- Validador de documents de la seu electrònica
- Formulari de registre
- Serveis web eadmin
Disculpeu les molèsties que aquesta actuació us pugui ocasionar.
Més informació: Avisos DTIC
Anteriors
Consulteu en aquest apartat els dies i hores en què algun servei de la Seu electrònica ha estat inoperatiu:
Incidència a diversos serveis del AOC
Es va detecar i es va resoldre una incidència que afectava als serveis, eTAULER i eNotum que empra aquesta seu.
Data inici: 28/04/2023 15:10h
Data fi: 28/04/2023 17:15h
Indisponiblitat de la Seu Electrònica
Aquesta seu i alguns dels seus serveis associats no van estar operatius entre els dies 27 i 30 de desembre per tasques de manteniment. Durant aquest període es va activar un espai web amb informació alternativa.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 30-12-2022 a les 23:00 h
14-11-2022 Indisponiblitat de la seu electrònica
Per una actuació planificada a l'entorn de base de dades, aquesta seu electrònica no va estar operativa entre les 7:30 h i les 11:30 h del 14/11/2022. Durant aquesta actuació es va activar la web informativa de recursos alternatius.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 14-11-2022 a les 11:30 h
03-11-2022 Indisponiblitat del formulari de sol·licitud de convenis
Per tasques de manteniment i millora, el formulari de sol·licitud de convenis no va estar operatiu entre les 08:00 h i les 09:00 h del 03/11/2022.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 03-11-2022 a les 09:00 h
03-10-2022 Indisponiblitat del formulari de sol·licitud de convenis
Per tasques de manteniment i millora, el formulari de sol·licitud de convenis no van estar operatiu entre les 13:00 h del 30-09-2022 i les 10:00 h del 03-10-2022.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 03-10-2022 a les 10:00 h
La seu electrònica de la UAB no va funcionar entre els dies 11-10-2021 i 12-01-2022 per un atac informàtic. Es va publicar una seu provisional amb els serveis actius.
La seu electrònica de la UAB no va funcionar entre els dies 11-10-2021 i 12-01-2022 per un atac informàtic. Es va publicar una seu provisional amb els serveis actius.
30/06/2021: Indisponiblitat del tramitador i el cercador de convenis
Per tasques de manteniment, el tramitador de convenis i el cercador del portal de transparència no van estar operatius entre les 14:15 h i les 14:45 h del dimecres, 30 de juny de 2021.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 30/06/2021 a les 14:45 h
3/06/2021: Indisponiblitat del registre electrònic
Per una aturada tècnica del registre electrònic, per tasques de millora, el servei no va estar disponible des de dimecres 2 de juny a les 20:00 h, fins al dijous 3 de juny a les 8:00 h.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 3/6/2021 a les 8:00 h
1/06/2021: Indisponiblitat de la seu electrònica
Dimarts 1/6/2021 de 8:00 a 8:30 h, per una intervenció programada de manteniment, aquesta seu electrònica no va estar disponible.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 1/6/2021 a les 8:30 h,
17/05/2021: Indisponibilitat del servei de notificació electrònica
A causa d'una intervenció programada del servei e-Notum de l'AOC, que empra aquesta seu, el servei de notificació electrònica no va estar disponible entre les 15:30 h del 14/05/2021 a les 9:00 h del 16/05/2021. Per no perjudicar als receptors de notificacions, s'amplià la vida útil d'aquestes sumant 3 dies al còmput de terminis.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 16/05/2021 a les 09:00 h
30/03/2021: Indisponiblitat de la seu electrònica i els serveis corporatius que inclou
Degut a la revisió obligatòria anual de les instal·lacions elèctriques de l'edifici D, que implicarà un tall de subministrament elèctric amb una aturada dels serveis informàtics, no va estar operativa aquesta seu i els serveis corporatius que utilitza de les 4:30 h del dimarts, 30 de març fins les 8:00 h del dimecres, 31 de març de 2021.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 30/03/2021 a les 21:30 h
23/02/2021: Indisponibilitat del tramitador de convenis
Per un canvi del Gestor Documental, el tramitador de convenis de la UAB va estar fora de servei entre el divendres 19 de febrer a les 15:00 h i fins el dimarts 23 de febrer a les 9:00 h. Aquesta aturada afectà el Tramitador i el cercador del Portal de la Transparència.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 23/02/2021 a les 9:00 h
18/11/2020: Intervenció programada al servei de Factures Electròniques (eFACT)
A causa d'una intervenció programada i externa al Consorci AOC, el servei eFACT, que empra aquesta seu, va quedar interromput el dia 18 de novembre entre les 15:00 i les 16:00 hores.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 18/11/2020 a les 16:00 h
13/11/2020: Intervenció programada als serveis informàtics de la UAB (aplicacions corporatives)
De les 18:00 del divendres, 13 de novembre fins les 08:00 del dilluns, 16 de novembre. durant aquest període es van veure afectades les aplicacions corporatives que empra aquesta seu.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 15/11/2020 a les 17:30 h
13/11/2020_ Intervenció programada al servei de Factures Electròniques (eFACT)
A causa d'una intervenció programada i externa al Consorci AOC, el servei eFACT, que empra aquesta seu, va quedar interromput el dia 14 de Novembre entre les 9:00 i les 12:00 hores.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 14/11/2020 a les 12:00 h
9/09/2020: Per una intervenció programada al servei de factures electròniques (eFACT) de l'AOC, que empra aquesta seu, el dia 9 de setembre entre les 13:00 i les 13:30 h el servei no va estar disponible.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 9/09/2020 a les 13:30 h
10/07/2020: Per tasques de millora i migració de l'entorn les bases de de producció de la UAB, entre les 15:00 h del dia 10/07/2020 i les 13:20 h del dia 11/07/2020, no va estar disponible aquesta seu electrònica i alguns dels seus serveis (registre, tramitador de convenis, portal de transparència i informació publica).
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert l'11/07/2020 a les 13:20 h
19/06/2020: Per motiu d'una intervenció programada a les bases de dades de producció de la UAB, entre les 15:00 h del dia 19/06/2020 i les 16:00 h del dia 20/06/2020, el servei de verificació de documents d'aquesta seu no va estar disponible.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 20/06/2020 a les 16:00 h
19/05/2020: Incidència general amb el proveïdor del Centre de Procés de Dades (CPD) del Consorci AOC que afectà els serveis eTauler, eNotum, eFACT i Perfil del Contractant, que empra aquesta seu.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 19/05/2020 a les 18:00 h
6/05/2020: Intervenció programada que afectà al servei eFACT, que empra aquesta seu, el dia 13 de maig entre les 15:00 i les 16:00 h
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 6/05/2020 a les 16:00 h
25/03/2020: Intervenció programada als frontals públics del Consorci AOC pel dia 25 de març entre les 15:30 i les 15:45 h que afectà els serveis eTauler i eNotum que empra aquesta seu.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 25/03/2020 a les 15:45 h
25/03/2020: Intervenció programada que afectà al servei eFACT, que empra aquesta seu, el dia 25 de Març entre les 15:00 i les 15:30 h
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 25/03/2020 a les 15:30 h
Aturada dels serveis de la Seu Electrònica
Entre les 8:00 del divendres 1 i les 8:00 del dilluns 4 de novembre, per tasques de millora de la infraestructura informàtica de la UAB, aquesta seu i els serveis corporatius enllaçats no van estar disponibles.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el 2/11/2019 a les 10:30 h (abans de la previsió inicial)
Indisponiblitat del servei de notificació electrònica: 21 i 28 juliol.
Per tasques de manteniment de la plataforma e-NOTUM de l'AOC, que utilitza aquesta seu, el servei va romandre aturat entre la 01:00 h i les 13:00 h del diumenge 21 de juliol i entre la 01:00 h i les 13:00 h del diumenge 28 de juliol.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert els dies 21/7/2019 i 28/7/2019
Indisponiblitat del serveis de l'AOC els dies 6 i 13 de juliol.
Per una intervenció programada dels serveis de l'AOC que empra aquesta seu, els dies 6/7/2019, de 10:00 a 16:00, i el 13/7/2019, de 10:00 a 16:00, no van estar disponibles:
- e-Tauler (Tauler d'anuncis)
- e-Notum (Notificació electrònica)
- e-Fact (Facturació electrònica)
- PSCP (Perfil del contractant)
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 6/7/2019 i el 13/7/2019
Indisponiblitat del servei Factures Electròniques d'aquesta seu electrònica.
Entre les 15:00 i les 15:30 del dimecres 05/06/2019 es va realitzar una intervenció tècnica que va afectar el servei de l'AOC, que empra aquesta seu electrònica: eFACT (Factures Electròniques). Durant el temps de la intervenció aquest servei no va estar disponible.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 5/06/2019
Indisponiblitat del servei Tauler d'Anuncis d'aquesta seu electrònica.
Entre les 08:00 del dissabte 18/05/2019 i les 22:00 del diumenge 19/05/2019 es va realitzar una intervenció tècnica que va afectar el servei de l'AOC, que empra aquesta seu electrònica: eTauler (Tauler d'Anuncis Electrònic). Durant el temps de la intervenció aquest servei no va estar disponible.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 19/06/2019
Indisponiblitat dels serveis de Notificació i Tauler d'Anuncis d'aquesta seu electrònica.
El dimecres 8 de maig de 2019, entre les 14 i les 16 hores, es va fer una intervenció tècnica que afectà als serveis de l'AOC, que empra aquesta seu electrònica: eNotum (Notificació Electrònica) i eTauler (Tauler d'Anuncis Electrònic). Durant el temps de la intervenció aquests serveis no van estar disponibles.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 8/05/2019
Incidència detectada a la plataforma EACAT i l'accés a serveis de l'AOC (6-5-2019 - 12 h).
Detectada una incidència que provocà problemes de rendiment i d'accés a la plataforma EACAT. Aquesta incidència afectà a serveis que empra aquesta seu electrònica: eNotum, eTauler i Perfil del Contractant.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 6-5-2018 a les 16:04
Indisponiblitat dels tràmits i serveis d'aquesta seu electrònica.
Per la revisió obligatòria anual de les instal·lacions elèctriques de l'Edifici D, que va implicar un tall de subministrament elèctric amb una aturada dels Serveis Informàtics. Aquesta intervenció va afectar totes les aplicacions corporatives, incloses les que incorpora aquesta seu electrònica, des de les 4:30 h del 16-4-2019 fins les 8:00 h del 17-4-2019.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 17/04/2019
Aturada tècnica del Tauler d'Anuncis (eTauler).
A causa de tasques de tipus tècnic, el servei eTauler de l'AOC, que empra aquesta seu electrònica, no va estar disponible entre les 08:00 del dia 23/03/2019 i les 22:00 del dia 24/03/2019.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 24/03/2019
Aturada dels serveis AOC que empra aquesta seu: eTauler, eNotum, eFact i eContractació.
A causa d'una intervenció programada de manteniment, els serveis AOC, que empra aquesta seu electrònica: eTauler (Tauler d'anuncis), eNotum (Notificació electrònica), eFact (Facturació electrònica) i eContractació (Perfil del contractant), no van estar disponibles entre les 21:00 del dia 18/03/2019 i les 07:00 del dia 19/03/2019.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 19/03/2019
Aturada tècnica del Tauler d'Anuncis Electrònic (eTauler).
A causa de tasques de tipus tècnic, el servei eTauler de l'AOC, que empra aquesta seu electrònica, no va estar disponible entre les 09:00 del dia 02/02/2019 i les 22:00 del dia 03/02/2019.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 3/02/2019
Aturada tècnica del Perfil del Contractant (eContractació).
A causa d'una intervenció programada a la Plataforma de Serveis de Contractació Pública, el servei e-Contractació de l'AOC, que empra aquesta seu electrònica, no va estar disponible entre les 08:00 i les 09:00 del dia 02/02/2019.
SERVEIS RESTABLERTS:
Els serveis s'han restablert el dia 2/02/2019
Normativa d'avisos
Article 11 de la resolució, de 20 de maig de 2010, per la qual es fa públic el reglament l'establiment de la seu electrònica de la universitat (Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya Núm. 5687 - 6.8.2010):
Disponibilitat de la seu electrònica.
- La seu electrònica de la Universitat ha d'estar disponible tots els dies de l'any i durant les vint-i-quatre hores del dia.
- Quan, per raons tècniques, es prevegi que la seu electrònica no pot estar operativa s'ha d'anunciar a les persones usuàries amb el màxim d'antelació possible i indicant els mitjans alternatius de consulta i accés disponibles.
Alternatives en cas que aquesta seu electrònica no estigui operativa per motius tècnics
- Podeu fer el vostre tràmit mitjançant els registres presencials de la universitat.
- Consulteu vies alternatives de registres electrònics
- Demaneu informació sobre les incidències tècniques al CAS Centre d'assistència i suport del Servei d'Informàtica.
- Tel.: 93 581 2100. Correu electrònic: cas@uab.cat
- Contacteu amb nosaltres mitjançant el correu electrònic: seu.electronica@uab.cat