Registre presencial de l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registre

Al registre presencial de la Universitat Autònoma de Barcelona es poden presentar documents en suport paper i anotar els escrits de sortida de la Universitat.


IMPORTANT: En la situació actual, els tràmits presencials del Registre es faran exclusivament amb cita prèvia.

AVÍS: Us informem que per motius tècnics, del 10 al 28 d'Agost, l'OAMR no oferirà el servei d'Expedició de certificats digitals IdCAT. Podreu fer aquesta gestió a qualsevol altra Entitat de Registre IdCAT activa.

RECTORAT

Ja podeu realitzar tràmits presencials amb cita prèvia a l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registre del Rectorat.

Recordeu que és obligatori dur mascareta de protecció per accedir a l'edifici.

L'OAMR és una Entitat de Registre IdCAT. Si necessiteu un Certificat digital IdCAT és imprescindible que sol·liciteu cita prèvia.
 


CENTRES

També podeu realitzar els tràmits presencials a la resta d'oficines de registre de la universitat, amb cita prèvia, i segons els horaris d'atenció actuals.

Recordeu que és obligatori dur mascareta de protecció per accedir als edificis.


 

A continuació teniu informació sobre el Registre General: la resolució de la creació, el reglament, així com els horaris al punt de registre central del Rectorat i als punts de registre descentralitzats al centres (facultats, escoles i unitats docents).