Registre electrònic

El registre electrònic és un servei que s'ofereix mitjançant ERES, una eina del Consorci AOC.

Al registre electrònic de la Universitat Autònoma de Barcelona es poden presentar escrits, sol·licituds i documents electrònics.

Algunes tramitacions tenen els seus formularis específics que cal adjuntar a la sol·licitud genèrica: 

 

Realitzar el tràmitSol·licitud genèrica

 

Realitzar el tràmitSol·licitud d'accés a informació pública

 

El registre electrònic es regeix pel Reglament d'ús dels mitjans electrònics en l'àmbit d'aquesta universitat.

 

 

Altres opcions per fer un registre electrònic

Podeu presentar els vostres escrits, sol·licituds i documents de manera electrònica des de les següents Seus electròniques:  

 

Certificat digital IdCAT

L'Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR) és una Entitat de Registre IdCAT.

Si necessiteu un Certificat digital IdCAT > Sol·liciteu Cita prèvia a idcat@uab.cat