Navegació de:Oficina d'Assistència en Matèria de Registre
Registre electrònic
El registre electrònic és un servei que s'ofereix mitjançant ERES, una eina del Consorci AOC.Al registre electrònic de la Universitat Autònoma de Barcelona es poden presentar escrits, sol·licituds i documents electrònics.
Sol·licitud genèrica
Sol·licitud d'accés a informació pública
Algunes tramitacions tenen els seus formularis específics que cal adjuntar a la sol·licitud genèrica:
El registre electrònic es regeix pel Reglament d'ús dels mitjans electrònics en l'àmbit d'aquesta universitat.
Altres opcions per fer un registre electrònic
Podeu presentar els vostres escrits, sol·licituds i documents de manera electrònica des de les següents Seus electròniques:
Certificat digital IdCAT
L'Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR) és una Entitat de Registre IdCAT.
Si necessiteu un Certificat digital IdCAT > Sol·liciteu Cita prèvia a RECTORAT - CITA PRÈVIA