Preguntes freqüents sobre els tràmits al Registre Electrònic

Per tal de formalitzar la sol·licitud, cal seguir les instruccions següents:

1. Seleccioneu el certificat digital  amb el qual voleu accedir. 

2. Ompliu el formulariadjunteu la documentació i envieu-lo. 

3. Rebreu un justificant de la sol·licitud, que queda automàticament registrada. 

Assegureu-vos de tenir instal·lat un certificat digital vàlid (vegeu l'apartat Tràmits i gestions amb certificat digital).
Per intentar accedir de nou amb el certificat, heu de tancar la finestra del navegador i tornar a entrar.
Feu clic en aquest enllaç per tenir més informació sobre el DNI electrònic.
Feu clic en aquest enllaç per tenir més informació sobre el certificat de l'FNMT.
Feu clic en aquest enllaç per tenir més informació sobre els terminis de tramitació

Incidències tècniques
CAS - Centre d'Assistència i Suport del Servei d'Informàtica
Telèfon: 93 581 21 00. A/e: cas@uab.cat
Més informació del CAS



Informació sobre els tràmits
Oficina de Asistència en Matèria de Registre
Telèfon: 93 581 20 29. A/e: registre.general@uab.cat