Navegació de:Documentació oficial
Transparència
Portal de transparència
El portal de transparència de la UAB compleix la Llei 19/2014 de transparència i bon govern, informant a la comunitat i a la societat sobre les actuacions i resultats de la Universitat. Aquest espai ofereix informació sobre l'organització institucional, les activitats bàsiques (docència, recerca i transferència), les persones, dades econòmiques, contractació pública, participació i bon govern.
Accés al portal de transparència de la UAB
Sol·licitud d'accés a informació pública
Formularis de tramitació
Mitjançant aquest tràmit es pot sol·licitar el dret d'accés a informació pública de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Les persones interessades en sol·licitar el dret d'accés a informació pública de la UAB, amb identificació digital, caldrà que segueixin les següents instruccions:
Com accedir
En línia amb identificació digital
Informació sobre el tràmit
- Seleccioneu la identificació digital amb la qual voleu accedir.
- Indiqueu clarament les dades de contacte, preferentment un correu electrònic.
- Cal que ens indiqueu, en el camp Sol·licito, en quin suport (paper/electrònic) voleu rebre la informació. Aquest tràmit serà gratuït si les dades estan disponibles per a la consulta, o bé si es troben en format electrònic. L'expedició de còpies o canvis de format pot tenir una contraprestació econòmica.
- Seleccioneu aquestes opcions:
- Ompliu tots els camps del formulari, adjunteu la documentació, si s'escau, i envieu-lo.
- Rebreu un justificant de la sol·licitud, que queda automàticament registrada.
Documentació annexa
Els documents que s'adjuntin al tràmit:
- S'han de generar sense virus informàtics o qualsevol altre codi maliciós.
- S'han de poder visualitzar i imprimir sense necessitat de contrasenya.
- Han de tenir un dels formats següents: jpg, .jpeg, .odt, .odp, .ods, .docx, .xlsx, .pptx, .pdf, .png, .rtf, .svg, .tiff, .txt, .xsig, .xml
Per tal millorar l'eficiència de les plataformes informàtiques i de les vies de comunicació disponibles, es limita l'extensió dels documents adjunts a un màxim de 5 Mb i es permet adjuntar un màxim de 5 documents.
Les persones interessades en sol·licitar el dret d'accés a informació pública de la UAB, de forma presencial, caldrà que segueixin les següents instruccions:
Com accedir
Presencial sense identificació digital
Informació sobre el tràmit
Formularis per a la tramitació presencial (trieu la llengua i el format que preferiu)
CATALÀ: [docx] | [odt] | [pdf]
CASTELLANO: [docx] | [odt] | [pdf]
ENGLISH: [docx] | [odt] | [pdf]
- Empleneu el formulari de sol·licitud d'accés a la informació.
- Escriviu únicament amb ordinador o amb bolígraf, amb lletres majúscules o de tipus impremta.
- Indiqueu clarament les dades de contacte, preferentment un correu electrònic.
- Cal que ens indiqueu en quin suport (paper/electrònic) voleu rebre la informació. Aquest tràmit serà gratuït si les dades estan disponibles per a la consulta, o bé si es troben en format electrònic. L'expedició de còpies o canvis de format pot tenir una contraprestació econòmica.
- Imprimiu el formulari, el signeu i el presenteu al registre presencial de la UAB.
També podeu presentar el formulari per qualsevol dels mitjans previstos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment administratiu comú de les administracions públiques.