Tràmits i gestions
-
El meu espai
El meu espai és el mòdul de carpeta ciutadana interadministrativa que permet consultar tots els tràmits i actuacions amb qualsevol Administració Pública.
-
Registre electrònic
-
Consulta i opina
La UAB ofereix diversos canals per fer consultes, suggeriments, queixes i felicitacions sobre el seu funcionament, tant a través del Punt d'Informació, com del servei Opina UAB i la Sindicatura de Greuges.
-
Notificació Electrònica
Aquest servei permet fer notificacions d'actes administratius a ciutadans i empreses per mitjans electrònics, amb totes les garanties jurídiques.
-
Verificació de documents
Amb el codi segur de verificació es pot comprovar la integritat i l'autenticitat de les còpies dels documents signats electrònicament.
-
Perfil del contractant
Informació de les licitacions en curs, adjudicacions i formalitzacions dels contractes
-
Alumnat
Els tràmits destinats a l'alumnat es poden gestionar fàcilment en línia des d'un espai pensat per facilitar totes les gestions relacionades amb la vida acadèmica.
-
Personal UAB
En aquest espai hi trobaràs els tràmits adreçats al personal acadèmic, investigador i de suport a la recerca, així com al personal tècnic, de gestió i d'administració i serveis.
-
Institucions i empreses
Tràmits relacionats amb la gestió de factures electròniques, l'alta i actualització de proveïdors, així com la tramitació de convenis de col·laboració.
Modalitats d'identificació i de formalització d'aquests tràmits
Trobareu els tràmits identificats amb aquestes etiquetes. Podeu clicar-les per obtenir més informació sobre...
Presencial sense identificació digital
En línia amb identificació digital
Nous Estatuts UAB
El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) va publicar el 13 de març els nous Estatuts de la UAB, que regulen l'activitat de la Universitat i van entrar en vigor el 14 de març de 2025.
La normativa referenciada en aquesta seu està en procés de revisió i actualització arran d'aquests nous estatuts.
- Instrucció 1/2025 - Adaptació als Estatuts per a l'elecció a degana o degà, i directora o director d'escola
- Instrucció 2/2025 - Adaptació als Estatuts per a l'elecció de la representació dels sectors de la comunitat universitària en els consell de centre
- Instrucció 3/2025 - Adaptació als Estatuts per a l'elecció de la representació dels sectors de la comunitat universitària en els consell de departament
- Instrucció 4/2025 - Adaptació als Estatuts per a l'elecció de la representació dels sectors de la comunitat universitària en els consell d'institut de recerca propi