Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Seu electrònica

Tràmits i gestions

  • El meu espai

    El meu espai

    El meu espai és el mòdul de carpeta ciutadana interadministrativa que permet consultar tots els tràmits i actuacions amb qualsevol Administració Pública.

  • Consulta i opina

    Consulta i opina

    La UAB ofereix diversos canals per fer consultes, suggeriments, queixes i felicitacions sobre el seu funcionament, tant a través del Punt d'Informació, com del servei Opina UAB i la Sindicatura de Greuges.

  • Notificació Electrònica

    Notificació Electrònica

    Aquest servei permet fer notificacions d'actes administratius a ciutadans i empreses per mitjans electrònics, amb totes les garanties jurídiques.

  • Verificació de documents

    Verificació de documents

    Amb el codi segur de verificació es pot comprovar la integritat i l'autenticitat de les còpies dels documents signats electrònicament.

  • Perfil del contractant

    Perfil del contractant

    Informació de les licitacions en curs, adjudicacions i formalitzacions dels contractes

  • alumnat

    Alumnat

    Els tràmits destinats a l'alumnat es poden gestionar fàcilment en línia des d'un espai pensat per facilitar totes les gestions relacionades amb la vida acadèmica.

  • Personal

    Personal UAB

    En aquest espai hi trobaràs els tràmits adreçats al personal acadèmic, investigador i de suport a la recerca, així com al personal tècnic, de gestió i d'administració i serveis.

  • Institucions i empreses

    Institucions i empreses

    Tràmits relacionats amb la gestió de factures electròniques, l'alta i actualització de proveïdors, així com la tramitació de convenis de col·laboració.

Modalitats d'identificació i de formalització d'aquests tràmits

Trobareu els tràmits identificats amb aquestes etiquetes. Podeu clicar-les per obtenir més informació sobre...

Presencial sense identificació digital

En línia amb identificació digital

En línia sense identificació digital

Amb NIU i contrasenya