Navegació de:Oficina d'Assistència en Matèria de Registre
Registre electrònic
Al registre electrònic de l'OAMR (Oficina d'Assistència en Matèria de Registre) de la Universitat Autònoma de Barcelona es poden presentar escrits, sol·licituds i documents electrònics.
El registre electrònic és un servei que s'ofereix mitjançant ERES, una eina del Consorci AOC.
Sol·licitud d'accés a informació pública
Algunes tramitacions tenen els seus formularis específics que cal adjuntar a la sol·licitud genèrica:
El registre electrònic es regeix pel Reglament d'ús dels mitjans electrònics en l'àmbit d'aquesta universitat.
Altres opcions per fer un registre electrònic
Podeu presentar els vostres escrits, sol·licituds i documents de manera electrònica des de les següents Seus electròniques:
Certificat digital IdCAT
L'Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR) és una Entitat de Registre IdCAT.
Si necessiteu un Certificat digital IdCAT > Sol·liciteu Cita prèvia a RECTORAT - CITA PRÈVIA