Vés al contingut principal

Avisos de disponibilitat de serveis

En aquests moments, no hi ha cap incidència o tasca de manteniment prevista que pugui afectar a aquesta seu o als serveis relacionats.

Serveis restablerts

Indisponibilitat de la Seu Electrònica

Inici: 26 març 2024 04:30
Final: 27 març 2024 08:00

¿¿

Coincidint amb la Setmana Santa, s'ha programat la revisió obligatòria anual de les instal·lacions elèctriques de l'Edifici D. Això implicarà un tall de subministrament elèctric amb una aturada dels Serveis Informàtics que afectarà a tots els serveis corporatius.

Aquesta intervenció abastarà, com a màxim, des de les 4:30 de la matinada del dimarts 26 de març, fins a les 8 del matí del dimecres 27 de març de 2024.

Disculpeu les molèsties que aquesta actuació us pugui ocasionar.

Incidència en el Registre Electrònic

Inici: 21 març 2024 19:05
Final: 22 març 2024 09:38

¿¿

Detectada una incidència amb la connexió amb els serveis Web de l'AOC amb afectació a Registre Electrònic que empra aquesta Seu.

Els formularis de registre telemàtic no estan disponibles per aquesta incidència de l'AOC, el proveïdor està treballant per solucionar-ho.

Disculpeu les molèsties.

Indisponibilitat de serveis de la Seu Electrònica

Inici: 01 de febrer 2024 - 08:00
Final: 01 de febrer 2024 - 10:00

¿¿El dijous dia 1 de febrer a partir de les 08:00 està prevista una aturada dels següents serveis de la Seu Electrònica per realitzar tasques de manteniment. Està previst que es restableixi el servei a partir de les 10:00:

• Tramitador
  • Portafirmes (redacció)
  • Validador de documents de la seu electrònica
  • Formulari de registre
  • Serveis web eadmin

Disculpeu les molèsties que aquesta actuació us pugui ocasionar.

Anteriors

Consulteu en aquest apartat els dies i hores en què algun servei de la Seu electrònica ha estat inoperatiu:

Normativa d'avisos

Article 11 de la resolució, de 20 de maig de 2010, per la qual es fa públic el reglament l'establiment de la seu electrònica de la universitat (Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya Núm. 5687 - 6.8.2010):

Disponibilitat de la seu electrònica.

1. La seu electrònica de la Universitat ha d'estar disponible tots els dies de l'any i durant les vint-i-quatre hores del dia.
  2. Quan, per raons tècniques, es prevegi que la seu electrònica no pot estar operativa s'ha d'anunciar a les persones usuàries amb el màxim d'antelació possible i indicant els mitjans alternatius de consulta i accés disponibles.

Alternatives en cas que aquesta seu electrònica no estigui operativa per motius tècnics

Informació complementària