Informació pública
Registre electrònic
El registre electrònic és un servei que s'ofereix mitjançant ERES, una eina del Consorci AOC.
Al registre electrònic de la Universitat Autònoma de Barcelona es poden presentar escrits, sol·licituds i documents electrònics.
Algunes tramitacions tenen els seus formularis específics que cal adjuntar a la sol·licitud genèrica:
Sol·licitud genèrica
Sol·licitud d'accés a informació pública
El registre electrònic es regeix pel Reglament d'ús dels mitjans electrònics en l'àmbit d'aquesta universitat.
Altres opcions per fer un registre electrònic
Podeu presentar els vostres escrits, sol·licituds i documents de manera electrònica des de les següents Seus electròniques:
- Seu Electrònica de l'Administració General de l'Estat > Formulari de registre electrònic de l'Administració General de l'Estat
- Oficines de Correus
- Seus electròniques de les diferents Oficines d'Assistència en Matèria de Registre distribuïdes pel territori català i la resta de l'estat
Certificat digital IdCAT
L'Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR) és una Entitat de Registre IdCAT.
Si necessiteu un Certificat digital IdCAT > Sol·liciteu Cita prèvia a RECTORAT - CITA PRÈVIA