Vés al contingut principal

Registre electrònic

Al registre electrònic de  l'OAMR (Oficina d'Assistència en Matèria de Registre) de la Universitat Autònoma de Barcelona es poden presentar escrits, sol·licituds i documents electrònics.

El registre electrònic és un servei que s'ofereix mitjançant ERES, una eina del Consorci AOC.

Sol·licitud genèrica

Sol·licitud d'accés a informació pública

Algunes tramitacions tenen els seus formularis específics que cal adjuntar a la sol·licitud genèrica: 

El registre electrònic es regeix pel Reglament d'ús dels mitjans electrònics en l'àmbit d'aquesta universitat.

Altres opcions per fer un registre electrònic

Podeu presentar els vostres escrits, sol·licituds i documents de manera electrònica des de les següents Seus electròniques:  

Certificat digital IdCAT

L'Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR) és una Entitat de Registre IdCAT.

Si necessiteu un Certificat digital IdCAT > Sol·liciteu Cita prèvia a RECTORAT - CITA PRÈVIA

Informació complementària